Kontorlokaler til mange drømme og behov
Det er sjældent, at lejere har samme behov for kontorlokaler fra den spæde start og ud i fremtiden. Dette kan skyldes alt fra interne strategiske ændringer i organisationen til markedsændringer. Vores udlejningsafdeling arbejder på daglig basis med at matche lejerens drømme og behov med de helt rette erhvervs- og kontorlokaler. Læs med, når to af vores udlejningskonsulenter giver indsigt i, hvordan de matcher lejere med de helt rette kontorlokaler.
Mange lokalekabaler er blevet løst gennem årene, når lejernes forskellige behov ændrer sig. Én af de personer, som har medvirket til at få mange af disse kabaler til at gå op, er vores chefkonsulent i udlejningen, Charlotte L. Clausen.
”Vi har muligheden for ikke kun at hjælpe en lejer på vej, men helt i mål. Vi oplever, at det er et stort plus, at vi har alle kompetencer i huset og på den måde kan være lejerens foretrukne sparringspartner i forbindelse med valg af nyt kontorlejemål. Dette skyldes, at vi har egen tegnestue, indretningsarkitekt og håndværksafdeling, som har det store overblik over mulighederne, økonomien og øjet for at danne de bedst tænkelige rammer for den pågældende lejer”, fortæller Charlotte L. Clausen, som har været udlejningskonsulent hos os i 13 år.
Lidt af hvert inden for erhvervs- og kontorlejemål
Med vores brede portefølje på den gode side af 500.000 m2 har vi lidt af hvert inden for erhvervs- og kontorlejemål. Det betyder dog ikke, at kontakten slutter, når lejerne har fundet det perfekte kontorlokale.
”Det bliver aldrig sådan, at du bare underskriver en kontrakt, og så har vi ikke mere med hinanden at gøre. Vi følger med på sidelinjen og snakker løbende sammen om fremtiden. Og når et behov så ændrer sig, ser vi på mulighederne i nuværende lokaler eller undersøger porteføljen for et nyt kontorlejemål. Gennem en løbende tæt dialog med vores lejer, har vi ofte en god føling med, når vores lejere er på udkig efter andre kontorlokaler,” uddyber Charlotte L. Clausen.
Langsigtede relationer
Vores udlejningskonsulent Michelle Plath begyndte i udlejningsafdelingen i Aarhus i april 2019. I det daglige har hun kontakt med både nye og eksisterende lejere, hvis behov for kontorlokaler har ændret sig. Med sin fortid som erhvervsmægler er den langvarige kontakt med lejerne en mærkbar forskel.
”Den store forskel er klart den hurtige eksekvering her. Vi har kompetencerne i huset til at træffe afgørende beslutninger og besvare eventuelle tvivlsspørgsmål hurtigt, så lejer kan fokusere på sin virksomhed fremfor at lede længe efter det rette kontorlokale. Vi arbejder hårdt for at opbygge en langsigtet relation til vores lejere”, forklarer Michelle Plath.
Vores portefølje af kontorlokaler er alsidig og kan rumme en mangfoldig blanding af kontorlejere. Vi har alt fra et enkelt skrivebord i vores tre kontorfællesskaber i både Aarhus og Odense til kontorlejemål på flere tusind kvadratmeter til den etablerede spiller, som ønsker noget helt særligt.
”Det er yderst charmerende, at der her i virksomheden er et større frirum til at tilgodese nystartede virksomheder, og at der ikke kun lejes kontorlokaler ud til virksomheder, der kommer med meget kapital. Fokus ligger i højere grad i den enkelte lejers potentiale. På den måde giver det et større frirum til også at hjælpe nye startups, og derved mulighed for at ramme en bredere skare af lejere”, uddyber hun.
Vores udlejningskonsulenter i Aarhus og Odense står klar til at hjælpe dig helt i mål med dit kommende erhvervslejemål. Find deres kontaktoplysninger herunder.
Gå på opdagelse i alle vores ledige kontorlejemål her
Kontakt vores udlejningsafdeling i Aarhus
-
- Michelle Plath
- Udlejningschef
- +45 2750 2950
- mip@olavdelinde.dk
-
- Kasper Søby
- Udlejnings- og projektchef
- +45 2166 6938
- ks@olavdelinde.dk
Kontakt vores udlejningsafdeling i Odense
-
- Laila de Claville Knudsen
- Udlejningschef
- +45 2966 5040
- lj@olavdelinde.dk
-
- Simon Foss
- Udlejningschef
- +45 69 16 08 81
- sfl@olavdelinde.dk