Har du arbejdet indgående med udlejning til erhverv og ved, hvad der skal til for at opbygge stærke lejerrelationer og udvikle ejendomme med blik for både forretning og fremtid? Vores helt unikke ejendomsportefølje tæller over 550.000 m2, og den vokser markant over de næste år. Derfor søger vi nu en stærk CCO, der vil stå i spidsen for vores drift og udlejning og være med til at sikre, at vores ejendomme og menneskene i dem trives i mange år frem.
I rollen som CCO hos Ejendomsselskabet Olav de Linde har du ansvar for at udvikle processer og systemer, der styrker vores drift, ejendomsudvikling og udlejning på tværs af virksomheden. Du står i spidsen for udlejningsafdelingen og har også det overordnede ansvar for Drift og Service – hovedparten af din portefølje ligger i Aarhus, mens en mindre del er i København. Din fornemste opgave er at sikre, at vores lejemål ikke bare bliver lejet ud – men bliver til steder, hvor mennesker og virksomheder trives.
Du bliver en del af ledergruppen og en vigtig spiller i udviklingen af både vores portefølje og virksomhed. For hos os handler det ikke kun om kvadratmeter og kontrakter – det handler om at skabe kvalitet, ansvarlighed og liv.
Din base bliver Aarhus, hvor du får ansvaret for udlejningen af vores ejendomme i byen – alt fra moderne kontormiljøer til specialtilpassede erhvervslokaler samt det overordnede ansvar for lejeboliger til private. I vores store portefølje finder du blandt andet Frichsparken, Chokoladefabrikken og et væld af smukt renoverede bygninger i hele Aarhus – foruden vores store byggeprojekter på Mindet og KatrineTorvet, der begge forventes færdige i 2027. En del af din portefølje ligger også i København, mens vi i Odense har et stærkt team, der håndterer udlejningen lokalt. Sammen udgør I rygraden i vores kommercielle arbejde.
Men det stopper ikke der. For hos os handler det ikke bare om at leje ud – det handler om at drive og udvikle ejendomme med omtanke. Vi beholder langt de fleste af vores ejendomme i portefølje, så din evne til at tænke langsigtet og skabe vedvarende værdi er helt afgørende.
Du har ansvar for at udvikle processer og systemer, der styrker vores drift, ejendomsudvikling og udlejning på tværs af hele virksomheden.
Du står i spidsen for udlejning af både erhvervsejendomme og boliger – med fokus på Aarhus og København.
Du er ansvarlig for drift og værdioptimering af vores ejendomme. Vi beholder som hovedregel alle ejendomme i vores portefølje, og det er derfor vigtigt at arbejde med den langsigtede værdi.
Du har en kundecentrisk tilgang til vores lejere – det er vigtigt for dig, at vi behandler vores lejere godt og skaber gode, langvarige samarbejder til glæde for begge parter.
Du bidrager til planlægning, udvikling og indretning af nye lejemål.
Du er en dygtig og inddragende leder, og er ansvarlig for den faglige udvikling af udlejningsafdelingen samt har overordnet ansvar for Drift og Service.
Du har en sikker hånd på rattet ift. udlejningsstrategi og har også selv en opsøgende tilgang til samarbejde med storkunder og samarbejdspartnere.
Du er en del af lederteamet, og sikrer tæt samarbejde med virksomhedens øvrige afdelinger, herunder ejendomsadministration, tegnestue, byggeafdeling, kommunikation mm.
Du kommer til at lede vores udlejningsteam i Aarhus og København, der består af 6 dygtige udlejningschefer og -konsulenter, samt være overordnet ansvarlig for vores driftsafdeling i Aarhus, hvor vores Chef for Drift og Service leder teamet af viceværter og varmemestre.
Vi glæder os til at møde dig, der har succes med udlejning af erhvervsejendomme og kontor – og ved, at det er dit gode netværk og din strukturerede tilgang til udlejning, der sikrer dit team og virksomheden succes. Du færdes hjemmevant i vores branche, og kan bidrage med din indsigt og viden både i ledergruppen og i dit team.
Du er en erfaren leder og forstår, at du selv skal gå forrest i opbygningen af de vigtige relationer til både eksisterende og potentielle lejere. Du har en opsøgende, kommerciel tilgang og trives med at skabe relationer.
Du kender det aarhusianske marked, og har et stort netværk blandt potentielle lejere.
Du tænker langsigtet og strategisk i din tilgang til markedet og dine samarbejder.
Du arbejder tæt og naturligt sammen med mange forskellige fagligheder – fra vores tegnestue til byggeafdelingen og den daglige ejendomsservice.
Du har en uddannelsesmæssig baggrund, der har givet dig en relevant værktøjskasse til opgaven, både på eksekverende, taktisk og strategisk niveau.
Det er et plus, hvis du har erfaring med implementering af systemer – fx inden for CRM eller bygningsadministration (Dalux).
Du trives i en kultur, hvor vi har fokus på, at vi vinder sammen. Vi har hverken lange lister med KPI’er eller spidse albuer – til gengæld hjælper vi hinanden med at lykkes.
Du kan læse mere om Ejendomsselskabet Olav de Linde og vores visioner her, hvor du også finder vores profilmagasin, bæredygtighedsrapport mm.
Du skal ikke skrive en lang ansøgning – men send gerne et motiveret cv, der består af dit cv (erhvervserfaringer, uddannelse/kurser, IT mm) samt en kort indledning hvor du fortæller, hvorfor du er motiveret for jobbet hos os.
Vi anvender Konsulenthuset Ballisagers rekrutteringssystem
Vi indkalder til samtaler løbende, så søg gerne stillingen snarest muligt.
Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen er du velkommen til at kontakte HR-chef Louise Basic Poulsen på 22727919 / lbp@olavdelinde.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!